Rumah Terbuka.

Hey Guys :)

Firstly, 10.9.2011. Rumah aku ada buat rumah terbuka ;) Yeah. Nak tahu cerita nya? Meh sini sat, Saya cerita.

8.9.2011(Preparation)
Aku tak datang sekolah, And yes aku demam panas. Agak dalam brapa kali aku pengsan, Sbb tak cukup tidur. Then, Mama bawa pergi clinic. Hell yeah, Aku sejuk dalam kereta, Berkurun abad nak tunggu dorang pergi pasar lah apa lah -.- Haisyoooo. And thanks for Ejaa and Amyrul sebab jaga aku dalam kereta. Tak nyenyak aku nak tidur korang bising -,- Lain kali buat lagi yaa :'D Then, Mama sampai bawak masuk barang dkt bonet. Time tu hujan, Aku tak sedar apa sebab terlalu sejuk and lena bila tidur :p Haha. Kay then amik nenek and uncle. Balik je, Sampai rumah angkut barang and aku tak pegang apa apa sebab dorang faham aku tgh sakit ^^ Hahaha xP Then, Sampai je aku rest , Tengok hp ada banyak missed call and msg from Alif Shah. Sorry sayang, I tak bawak hp bukan sebab i taknak text dgn you. But, I taklarat langsung :'( You faham kan sayang? Iloveyou Alif Shah 

9.9.2011(Cooking time)
Bangun, Mandi, Siap siap, Breakfast, Tolong dorang mengemas. Ya Allah, Hanya tuhan je tahu macam mana sakit aku. Dorang paksa aku suruh kemas , apa semua. Aku tetap bangun and buat. Then, Aku pening, Aku tidur. Mama dah memekak dah time tu, But nvm kitaorang semua watlek watpeace je supaya taknak buat kerja :p Kerja apa lagi nak buat , Bukan ke everything is done. Mama jangan nak menambahkan kerja lagi lah k? Nanti mama pulak sakit, Dengar je lah cakap mama. Then, Gosok baju apa semua tidur.

10.9.2011(Open House)
Tidur pukul 4 pagi. Bangun pukul 9 pagi, Then, Pening kepala aku, Uncle aku urutkan. Then dah ok, Breakfast dalam pukul 11. Mandi, Mendandan, Siap siap, Alif datang, Snap picture. Ada orang datang dalam pukul 2.30 macamtu.  Layan dorang, Then majlis pun tamat dalam pukul 8.pm. Thanks guys, Sesiapa yang datang tu. Maaf kerana tak dapat layan kerana busy layan orang lain.