Class Party ♥

Hey Guys :)

Sorry because long time me silence. I'm so busy and lazy to update new post. Lol haha. So now i wanna open my new topic for you all's. The title of this is - Class Party. Winkwink >.< 

Jam tunjuk pukul 11.00, Aku tersedar and baring kejap. Hehe, Then terlupa nak bawak makanan untuk jamuan class nanti. Ayoyo, Terus kejut mama. Then mama terlupa nak beli bahan -.- Turun pergi mydin dengan kakak -.- Dengan belum mandi, Cuci muka terus turun. Hahaha xD Nasib my face taknampak baru bangun tidur sangat :3 Tapi boleh terkantoi kalau pakai baju yang sama -.- Ok then, Naik je terus letak bahan aku straight mandi sebab takut terlewat. Dah siap apa semua aku makan nasi, And tengok mee still belum masak -.- Sabar jelah sebab time tu dah pukul 1.00 -.- Tunggu punya tunggu, My mum masak mee. And jam dah pukul 1.30 :O What, Takut terlambat je -.- Then mama cakap ` Tunggu lagi 10 minit kita gerak ~ Then ikut jelah even dah terlambat time tu. Bila dah gerak mama pulak nak singgah laundry, Dahlah lagi 10 minit nak pukul 2.00, Boleh pulak buat hal. Tunggu lagi 5 minit nak pukul 2.00 baru sampai, Nasib lah aku sempat if tak memang kena tulis nama. Sampai-2 je straight pergi class sbb tengok kawan dah takde dekat dewan. Berlari macam kuda aku ni :D Haha, Sampai class je kawan dah marah. Watlek ah, Aku ada hal tadi. Then turun balik amik balloon segala -.- Sumpah non-stop kaki aku bergerak je time tu -,- Dah  tiup balloon and aku agak sedikit kunoooo --' Takreti nak ikat balloon tu. Sampai meletup hahahaha. Sumpah lawak and takboleh nak lupakan. Ok then, Turun bawah sebab kena berkumpul. After that naik class straight deco class, Nasib guru class ada. Kalau takmati lah kitaorang :') Haha, Ok then bila dah deco aku gantung ballon and guna 3 kerusi untuk panjat, Lagi sikit je nak terjatuh. Alhamdulillah :) Nasib selamat ~ Kawan kawan aku yang lain dah habis tugas dorang aku je yang terhegeh-2 nak buat kerja. Haha xD Penat woo. Lepas dah siap, Makan nasi and ayam masak merah. Sumpah sedap (Y) Cikgu pun datang and snap picture dorang. Hehe :3 Then mulalah freedom lepastu sebab cikgu takde :D Singgah class orang amik gambar, But bukan semua class aku merayau. Sebelah class je lol hahaha. Then singgah class 1G. Suza cakap ada orang main guitar and nyanyi sekali. Aku pun join lah, Tengok-2 budak laki yang main haha. Kkk tengok je dorang nyanyi lagu "Aishiteru", Nak je aku nangis dekat sana haha. Then aku pun tergerak hati nak join sama, Aku cakap dengan Suza yang aku pun nak try nyanyi jugak. Then lama pulak aku nak tunggu dorang ni ~ Haih, Lepastu dah ready apa semua, Aku duduk sebelah "Isham". Hahaha, Dorang kata aku sweet siap nak kompang kan aku sekali. Eh sial apa doo? Aku taken -.- Haha. Ok then aku nyanyi lagu "Cinta Muka Buku" , Sumpah rasa gigil then lepastu dah okay :') Ramai gila orang tengok sebab dorang kata aku gentle. Haha, Well ;) Thanks for backup me suza :* Then lepastu cikgu pulak nak tengok, Ya Allah time tu rasa nak pengan pun ada. Nasib bukan aku sorang, Dengan suza sekali. Nyanyi lagu Aishiteru -.- Sumpah kenangan ni takboleh aku nak lupakan . The best i ever had. Thanks god to makes me happy :') Ok then terus kemas class and semua turun solat aku je yang takturun -.- Aku cari dorang, Dorang cari aku. Lepak jelah dengan Alia and Wan :D Gosip pasal ex aku lol -.- Then aiman datang, Aku cakap "Jangan kacau, Aku dengan Wan tengah datinggg . Dia scandal aku lol -..- K just joking, We're only friend. HAHAHA xD Iloveyou Afiq Asraf :* Ok then jam dah pukul 6.00, Relief masa kh and duduk je. Pisang habis oo aku -,- Nasib aku capture gambar lagi :D Thanks wani for bring a camera. I love you babe :* Dah pukul 6.50 kitaorang pun balik.